طرح های برچسب روی جار شیشه ای عسل باعث می شود که مشتری برداشت های اول خوبی نسبت به محصول شما داشته باشد.
همانطور که در وبلاگ قبلی ما در مورد برچسب های چشم نواز بحث شده است، برچسب محصول اولین شاخصه کیفیت برای مشتری است. برای محصولات قفسه بندی شده، ارزیابی زیبایی شناختی اولین تجربه برند است که بیشتر مشتریان با محصول شما دارند و برچسب شما باید در چند ثانیه فقط توجه آنها را از قفسه جلب کند. برای انجام این کار ، باید درک کنید که آن مشتری کیست و چه چیزی برای آنها مهم است.
مشتریان محصولات عسل خود را درک کنید
شناختن مشتری و ارزش آنها در برندسازی عسل شما مهم است. جفت کردن این روش با تاکتیک های طراحی چشم نواز بهترین فرمول برای جلب توجه خریداران است.
مشتریان با داشتن بسیاری از مزایای سلامتی و استفاده های آشپزی، عسل را برای بسیاری از خریدها انتخاب می کنند. FoodInsight.org گزارش می دهد که المان ها و مباحث برتر خرید را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
قیمت
مواد لازم: به صورت محلی ، با حداقل پردازش ، طبیعی و ارگانیک تهیه شده است
پایداری : به روش پایدار ، بسته بندی مسئولانه و حداقل استفاده از سموم دفع آفات تولید می شود.
این المان ها با آنچه در خرید مشتری مهم است صحبت می کنند. بنابراین ، برقراری ارتباط بین آنها با محتوا و تصاویر از طریق طراحی برچسب روی جار شیشه ای عسل، بسیار مهم است. با به اشتراک گذاشتن ویژگی های مهم در یک روش مصرف آسان، زمان خریداران را صرفه جویی کنید.
از خود بپرسید که برای شما و برند عسل شما چه ارزش هایی مهم است؟ کدام یک از درایورهای خرید فوق را می توانید ادعا کنید که ارائه می دهید؟ احتمال وجود دارد ، اینها ارزشهایی هستند که توسط مشتریان شما به اشتراک گذاشته می شوند و مواردی هستند که می توانید صادقانه با برچسب خود صحبت کنید.
با تمرکز روی این گزاره های ارزش و پیام رسانی موثر از طریق طراحی خوب، پرواز کردن از قفسه ها ممکن است راحت تر از آنچه فکر می کنید باشد.
در هنگام طراحی برچسب محصول برای یک صنعت مانند عسل، مارک ها باید ضمن بازگشت توجه خریداران بار اول در بین رقابت، با بازگشت مشتریان آشنا باشند.
خوب ارزش این تلاش را دارد تا مارک های عسل برای کشف آنچه در صنعت تأسیس شده کار می کند (و نمی کند) مفید باشد. مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید تکمیل برچسب بسته بندی ، رنگ ، تصویر ، داستان برند ، ارزش ها و ویژگی های با کیفیت بالا از عسل شماست.
از عناصر طراحی برچسب که با عسل در ارتباط هستند استفاده کنید
ماهیت عسل تصاویر زیادی را به ذهن متبادر می کند:
- ساخته شده توسط زنبورها
- ایجاد شده در زنبورداریها
- گرفته شده از گل
- عاشق خرس ها
- جمع آوری شده از کندوهای زبور عسل
اینها واقعیتهای جهانی است که توسط تولید کنندگان و مصرف کنندگان هر دو شناخته شده است. آنها حقایق جالب در مورد عسل هستند که می توانیم از راههای خلاقانه با آنها صحبت کنیم.
استفاده از چند مورد از این تصاویر به عنوان بخشی از برچسب روی شیشه عسل شما این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که کالایی را که می فروشید و چه ارزش هایی برای شما مهم است. این می تواند به آسانی به عنوان نشان دادن یک خرس در برچسب شما و یا ایجاد برچسب / شیشه خود را به شکل لانه زنبوری باشد. هدف از ارائه این موارد شناخت صنعت است .
اجازه دهید عسل با کیفیت بالا با یک طراحی ساده و برچسب زیبا بدرخشد
می توانید از تصاویر و نمادهای خلاقانه استفاده کنید تا مشخص شود که این جار شیشه ای حاوی عسل است. هنگامی که بدیهی است محصول شما به عنوان عسل شناخته می شود ، زمان آن رسیده که آن را از رقبای خود جدا کنید و به شناخت برند دست پیدا کنید . این امر اغلب می تواند با نگاه به خارج از صنعت خود و روند دیگران برای کشف گزینه های منحصر به فرد بسته بندی انجام شود.
یکی از جدیدترین روندهای امروزی ، طراحی بسته بندی مینیمالیستی است. این سبک ها به محصول اجازه می دهند تا برای خود صحبت کند و از تصاویر محدود و کپی برای جلب نظر برخوردار باشد. در عوض ، آنها از نمای خام و جزئیات محصول خود برای فروش به مشتریان استفاده می کنند.
اجازه دهید عسل با کیفیت بالا و با یک طرح ساده و ساده براق شود
برای عسل ، این می تواند به معنای شیشه های شیشه ای روشن باشد که رنگهای کهربا محصول شیرین شما را نشان می دهد. هر رنگ و تصویری در اینجا در خدمت ارتعاش طبیعی محصول شماست ، بدون هیچ گونه حواس پرتی.
نسخه کتبی همیشه باید در یک طرح حداقل باشد ، اما سبک های جدیدتر از برچسب آن قدم جلوتر می روند. برای محصولات طبیعی و دارویی مانند عسل ، به سادگی قرار دادن این کلمات در جلو و مرکز روی بسته بندی شما دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید ، به مشتریان نشان می دهد. اینها کلمات در ذهن مشتریان هنگام خرید هستند بنابراین دیدن آنها روی بسته بندی شما می تواند راهی آسان برای ایستادگی باشد.
فراموش نکردن هنگام طراحی برچسب رو جار عسل ، اطلاعاتی است که قانون برای چاپ روی آن لازم است. این نوع اطلاعات می تواند فضای ارزشمندی را در برچسب شما ایجاد کند ، اما می تواند در صورت استفاده صحیح از برند شما نیز به رشد شما کمک کند.
اطلاعات تغذیه ای
سازمان غذا و دارو برای فروش عسل در ایالات متحده شرایط خاصی دارد . برآورده کردن این موارد نه تنها از نظر قانونی برای فروش محصول شما بلکه برای مصرف کنندگان نیز مهم است. مشتریان نسبت به آنچه مصرف می کنند ، چه کاری را برای بدن خود و محیط ما انجام می دهند ، آگاه هستند. باز بودن و صداقت در مورد آنچه در شما وجود دارد می تواند یک نقطه فروش بزرگ برای مشتریانی باشد که به دنبال محصولی هستند که هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارند.
اطلاعات تماس
به همان اندازه اطلاعات تغذیه ای حیاتی است ، اطلاعات تماس شغلی شما برای نشان دادن در همه برچسب محصول مهم است. این فقط در شماره تلفن شما متوقف نمی شود بلکه شامل موارد جالب مانند دسته های رسانه های اجتماعی است.
این یک فرصت خوب برای ارتقاء حضور آنلاین شما است!
شما به عنوان شرکتی مشتاق برای ارتباط با مشتریان ، به چندین روش مختلف برای اطلاع از تجربه خود در مورد محصولات خود ، قاب می کنید. این ارتباط برای جعل اوراق قرضه با مشتریان و ایجاد انگیزه ای برای به اشتراک گذاشتن شما با دیگران بسیار پیش می رود.
در حالی که برچسب عسل شما ارتباطی ترین قسمت بسته بندی کلی شماست، تنها یک قسمت است. هنگام طراحی آن باید نه تنها به برچسب بلکه به خود بسته بندی نیز فکر کنید. این دو مؤلفه باید برای یک تجربه مجرد و مداوم برای هر مشتری گرد هم آیند، بنابراین ارزش دارد که آنچه را که هر دو را درست می کند ، بررسی کنیم.
همیشه بسته بندی شیشه ای عسل را انتخاب کنید
پلاستیک همیشه امکان به خطر انداختن محصولات حساس را از طریق شستشوی رطوبت یا مواد شیمیایی دارد.
همراه با عسل ، حفظ رطوبت برای حفظ یک محصول خوش سلیقه مهم است. عدم نفوذ پذیری بسته بندی های شیشه ای عسل باعث عدم تبلور یا تخمیر محصولات به مدت طولانی تر از گزینه های پلاستیکی می شود.
باز هم توصیه می کنیم از بسته بندی واضح برای عسل خود استفاده کنید. رنگ کهربا طبیعی پایه ای زیبا برای هر برچسب است و شناخت محصول فوری در قفسه را فراهم می کند.
اصالت برند
با توجه به مقادیر نام تجاری و بسته بندی های بدنی ، شما آماده هستید تا طراحی برچسب اصلی را شروع کنید! این به طور معمول با طرح رنگی شما شروع می شود ، که از رنگ آرم و بسته بندی شما بیشتر ناشی می شود.
اگر بسته بندی شفاف پیشنهادی ما را انتخاب کرده اید ، می خواهید که طرح رنگ شما به همان اندازه مکمل آن رنگ کهربا باشد. این به طور معمول به معنای سایه های دیگر از رنگ زرد است ، اما رفتن مایل اضافی برای برچسب شفاف ، واقعاً یک احساس پرنعمت را از بین می برد.
اگر برچسب های شفاف مناسب شما نیستند و به دنبال چیزی هستید که بیش از یک برچسب زرد رنگ باشد ، راه ارغوانی می تواند راهی برای پیشبرد آن باشد. به عنوان رنگی تکمیل کننده به زرد ، بنفش واقعاً از بسته بندی خارج می شود ، در حالی که به نظر می رسد مناسب چشمان مشتری است.
همانطور که استفاده از رنگ های مناسب برای برچسب شما مهم است، استفاده از فضایی که بسته بندی شیشه ای شما نیز به حداکثر مزیت می بخشد نیز بسیار حیاتی است. این امر به ویژه در صورتی که از بسته بندی های رنگی بر خلاف روشن استفاده می کنید صحیح است.
تا حد امکان با اطلاعات موردنیاز خود اقتصادی باشید تا گزاره های ارزشی که تصمیم به ویژگی دارید می تواند بزرگ و جسورانه باشد. با این حال ، آنقدر بزرگ نروید که محصول شما قابل تشخیص نباشد. برچسب انتخاب کنید که متناسب با بسته بندی محصول شما باشد ، اما بر آن تسلط ندارد.
لوازم جانبی شیشه عسل
استفاده از بسته بندی جدید مواد غذایی و به کار بردن یک سری خلاقیت ها مانند لوازم جانبی لمس نهایی را تکمیل می کنند نه تنها برچسب شما بلکه کل بسته بندی شما را. این می تواند به اندازه بسته شدن آن یا چیزی شبیه به یک قاشق عسلی چوبی برای بسته بندی بسیار مهم باشد. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که برچسب را به آن اضافه کنید.
در هر صورت ، این تکه های بسته بندی شما تجربه کلی را با هم گره می زند و روش های مختلفی را برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان به صورت خلاقانه ارائه می دهد.
- ۹۹/۰۴/۲۲